Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις

Τι είναι η GNO TV; 

Η GNO TV αποτελεί τη νέα διαδικτυακή τηλεόραση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για την όπερα, την οπερέτα, το μπαλέτο, τη μουσική και το μουσικό θέατρο.Αποτελεί έναν νέο άξονα προγραμματισμού της ΕΛΣ και στόχο έχει να διαδώσει το καλλιτεχνικό έργο του μοναδικού ελληνικού λυρικού θεάτρου στα πέρατα του κόσμου, διευρύνοντας την έννοια της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας. Αν και η GNO TV κάνει την πρεμιέρα της εντός της πανδημίας και σε μια εποχή που οι παραστάσεις της ΕΛΣ έχουν ανασταλεί, εντούτοις η νέα αυτή υπηρεσία δεν είναι απλώς μια απάντηση στον κορονοϊό, αλλά η ψηφιακή μετάβαση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε μια εποχή με διαφορετικές ανάγκες και νέα δεδομένα. Η GNO TV στοχεύει στο να προσελκύσει κοινό σε όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η καλλιτεχνική ταυτότητα της ΕΛΣ και η ποιότητα των παραγωγών της μπορούν να σταθούν επάξια στην παγκόσμια διαδικτυακή σκηνή του λυρικού θεάτρου. 

Τι είδους περιεχόμενο μπορώ να παρακολουθήσω στην ιστοσελίδα της GNO TV και κάθε πότε θα ανανεώνεται;  

Η GNO TV προσφέρει μια μεγάλη γκάμα επιλογών βιντεοσκοπημένων παραστάσεων και ποικιλία προτάσεων για το κοινό της ΕΛΣ, από παραστάσεις όπερας και μπαλέτου από την Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, οπερέτας, μουσικού θεάτρου και φεστιβάλ από την Εναλλακτική Σκηνή, αλλά και παλαιότερες παραγωγές της ΕΛΣ και νέα διαδικτυακά φεστιβάλ, εκπαιδευτικά προγράμματα και παιδικές παραγωγές. To περιεχόμενο της GNO TV θα ανανεώνεται κάθε μήνα και θα διατίθεται είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή στο κοινό.  

Είναι η ιστοσελίδα της GNO TV διαθέσιμη και εκτός Ελλάδας; 

Η ιστοσελίδα της GNO TV είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε τη μεγάλη γκάμα παραστάσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προμηθευτείτε διαδικτυακά το εισιτήριό σας. 

Πόσο κοστίζει το εισιτήριο;  

Το περιεχόμενο της GNO TV δεν απαιτεί πάντα την αγορά εισιτηρίου. Υπάρχουν παραστάσεις που το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει δωρεάν. Σε κάθε περίπτωση, οι τιμές εισιτηρίων κυμαίνονται ανάλογα με την παράσταση που επιθυμεί ο θεατής να παρακολουθήσει. Κατά καιρούς θα διατίθενται στο κοινό και κάρτες για πακέτα παραστάσεων με μειωμένη τιμή.  

Από πού μπορώ να προμηθευτώ το εισιτήριό μου διαδικτυακά;  

Για να προμηθευτείτε το εισιτήριό σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://www.ticketservices.gr/el/greek-national-opera/ ή να επικοινωνήσετε με τα ταμεία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά) και να επιλέξετε την παράσταση που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε. Με τον κωδικό εισιτηρίου που θα αποκτήσετε μπορείτε να παρακολουθήσετε την παράσταση που επιλέξατε όσες φορές θέλετε και για ένα μήνα μετά την πρώτη θέαση. 

Γιατί δεν μπορώ να βρω τον κωδικό του εισιτηρίου μου;  

Σε αυτή την περίπτωση, είναι πιθανό η συναλλαγή σας να μην ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Δοκιμάστε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχο του εισιτηρίου σας: Τicket ServicesPublic και ταμεία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά).

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παράσταση για την οποία έχω προμηθευτεί εισιτήριο;  

Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο www.nationalopera.gr/gnotv και ανοίξτε τη σελίδα παράστασης που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια πατήστε την εντολή ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ και καταχωρίστε στο διαθέσιμο πεδίο τον μοναδικό κωδικό που εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό σας εισιτήριο. Εάν δεν έχετε εισιτήριο, μπορείτε να το προμηθευτείτε τηλεφωνικά από τα ταμεία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά), διαδικτυακά μέσω της TicketServices ή από τα καταστήματα Public.  

Πόσες φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω τον μοναδικό κωδικό που εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό μου εισιτήριο;  

Ο κωδικός που σας έχει αποσταλεί πάνω στο ηλεκτρονικό σας εισιτήριο σας εξασφαλίζει απεριόριστη θέαση της παράστασης που έχετε επιλέξει για το χρονικό διάστημα ενός μήνα από την ημέρα που θα πατήσετε την εντολή ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ της παράστασης στη συσκευή σας. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες προβολής της παράστασης, μπορείτε να τη δείτε απεριόριστες φορές και μπορείτε να διακόπτετε καινα συνεχίζετε την παρακολούθηση οποιαδήποτε στιγμή, για ένα μήνα μετά την πρώτη θέαση. 

Τι χρειάζομαι για να παρακολουθήσω μια παράσταση της GNO TV 

Για την παρακολούθηση της προβολής εκ μέρους του θεατή είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο διαδίκτυο και η χρήση συσκευής (PC, laptop, smartphone, tablet, Smart TV κλπ.) μέσω φυλλομετρητή (browser) που υποστηρίζει HTML5, EcmaScript 6 και με ενεργοποιημένα τα cookies. 

Στην ουσία μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραστάσεις της GNO TV, όπως θα παρακολουθούσατε μια παράσταση στο YouTube, με τη διαφορά ότι χρειάζεται να εισαγάγετε προηγουμένως κωδικό εισιτηρίου (για τις παραστάσεις που απαιτείται αγορά εισιτηρίου).  

Τι σύνδεση χρειάζομαι για να παρακολουθήσω το περιεχόμενο της GNO TV; 

Όσο πιο γρήγορη είναι η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο, τόσο πιο καλή θα είναι η ποιότητα της εικόνας και του ήχου κατά τη διάρκεια της προβολής. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας.  

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω τις παραστάσεις της GNO TV στη smart τηλεόρασή μου; 

Εφόσον η Smart TV που διαθέτετε σας δίνει τη δυνατότητα να ανοίξετε browser, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση https://nationalopera.gr/gnotv. Στη συνέχεια εισαγάγετε τον μοναδικό κωδικό που εμφανίζεται στο πάνω μέρος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σας και ο player θα ξεκινήσει να προβάλλει την παράσταση. 

Σε περίπτωση που η τηλεόρασή σας δεν σας δίνει αυτή τη δυνατότητα, τότε θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία στο laptop και στη συνέχεια να το συνδέσετε με HDML στην τηλεόραση για να δείτε την παράσταση στη μεγάλη οθόνη. Σημειώνεται ότι η ανάπτυξη ειδικών εφαρμογών για απομακρυσμένη αναπαραγωγή υλικού (Chromecast/SmartTV) δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το αρχικό στάδιο της πλατφόρμας GNO TV αλλά θα είναι σύντομα διαθέσιμη. 

Γιατί δεν ξεκινάει η προβολή του βίντεο της παράστασης, ενώ έχω εισαγάγει στην πλατφόρμα τον μοναδικό κωδικό που εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό εισιτήριό μου; 

Εάν πληκτρολογώντας τον κωδικό σας στην πλατφόρμα, αναγράφεται το μήνυμα «Ο κωδικός εισιτηρίου που εισάγετε δεν είναι έγκυρος», τότε ίσως να μην τον έχετε γράψει σωστά. Μπορείτε να ελέγξετε εάν έχετε εισαγάγει λάθος κενά στην αρχή ή στο τέλος του κωδικού. Σβήστε όλους τους χαρακτήρες που έχει μέσα το πεδίο και πληκτρολογήστε έναν έναν τους αριθμούς (μην πατήσετε δηλαδή αυτό που σας εμφανίζει αποθηκευμένο ο browser).  

Εάν ο κωδικός λειτουργεί αλλά, ενώ φορτώνει η σελίδα, δεν μπορεί να παίξει το βίντεο της παράστασης, τότε πιθανόν να υπάρχει θέμα ασυμβατότητας με τον browser, οπότε προτείνουμε να δοκιμάσετε να ανοίξετε τη σελίδα από άλλον browser.  

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την TicketServices στο info@ticketservices.gr ή με το gnotvsupport@nationalopera.gr.   

Υπάρχουν διαθέσιμοι υπότιτλοι για τις παραστάσεις της GNO TV; 

Όλες οι παραστάσεις όπερας θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ελληνικών και αγγλικών υποτίτλων, ενώ ορισμένες θα έχουν επιπλέον την επιλογή γαλλικών ή/και γερμανικών υποτίτλων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την απενεργοποίηση των υποτίτλων, εάν το επιθυμείτε. 

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω τις παραστάσεις στην GNO TV με υποτίτλους;  

Στην οθόνη που παίζει το βίντεο της παράστασης, επιλέγετε στην κάτω δεξιά πλευρά τις τρεις τελείες και σας εμφανίζεται η επιλογή captions/λεζάντες. Μόλις το πατήσετε, θα ανοίξουν οι επιλογές της γλώσσας των υποτίτλων και εκεί μπορείτε να επιλέξετε τη γλώσσα που επιθυμείτε. 

Μπορώ να παρακολουθήσω δωρεάν περιεχόμενο στην GNO TV; 

Η GNO TV διαθέτει και περιεχόμενο που μπορείτε να παρακολουθήσετε χωρίς να απαιτείται η αγορά εισιτηρίου. 

Πού μπορώ να απευθυνθώ για βοήθεια σχετικά με τη λειτουργία της GNO TV; 

Για ερωτήσεις σχετικά με τον κωδικό εισιτηρίου μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την TicketServices στο info@ticketservices.gr. 

Για περαιτέρω βοήθεια ή πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στέλνοντας email στη διεύθυνση gnotvsupport@nationalopera.gr. Δώστε μια λεπτομερή περιγραφή της ερώτησης ή του προβλήματος στο email και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό εντός 24 ωρών. Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τα Ταμεία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά). 

Μπήκα στην πλατφόρμα να κάνω εγγραφή και το σύστημα μου ζητάει κωδικό. Τι πρέπει να πατήσω? 

Αφού κάνετε κλικ πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα στην επιλογή Σύνδεση / Εγγραφή, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το κουμπί Εγγραφή στα δεξιά της σελίδας προτού καταχωρίσετε τα στοιχεία σας. Επιλέξτε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που σας εξυπηρετεί για να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό.  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή σας στην πλατφόρμα κάντε κλικ εδώ. 

Έχω συνδεθεί αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πού πρέπει να εισαγάγω τον κωδικό εισιτηρίου.  

Για να εισαγάγετε τον μοναδικό κωδικό του εισιτηρίου και να παρακολουθήσετε την παράσταση της επιλογής σας, κάντε κλικ στην επιλογή ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ στο κόκκινο πλαίσιο, η οποία βρίσκεται κάτω από τον τίτλο της εκάστοτε παράστασης.   

Η συγκεκριμένη επιλογή εμφανίζεται μόνον εφόσον έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στην GNO TV και έχετε συνδεθεί σε αυτόν.  

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.  

Κάθε φορά που θέλω να δω την παράσταση θα πρέπει να συνδέομαι; 

Για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε την παράσταση για την οποία έχετε προμηθευτεί εισιτήριο, θα πρέπει να έχετε προηγουμένως συνδεθεί με τον προσωπικό σας λογαριασμό στην πλατφόρμα της GNO TV. Σε περίπτωση που δεν πατήσετε αποσύνδεση όταν κλείσετε το παράθυρο και αποχωρήσετε από την πλατφόρμα, θα παραμείνετε συνδεδεμένοι σε αυτήν και δεν θα χρειάζεται να γράψετε ξανά το email και τον κωδικό σας.  

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό στην πλατφόρμα της GNO TV και χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ

Τι ισχύ έχει το εισιτήριό μου; 

Το εισιτήριο που έχετε προμηθευτεί έχει χρονική ισχύ 30 ημερών, όχι από τη στιγμή που το προμηθεύεστε, ούτε από τη στιγμή που το καταχωρείτε στην πλατφόρμα αλλά από την πρώτη φορά που θα κάνετε κλικ στην επιλογή ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ κάτω από τον τίτλο της εκάστοτε παράστασης. Σε περίπτωση που δεν κάνετε κλικ στη συγκεκριμένη επιλογή, το χρονικό διάστημα των 30 ημερών δεν ξεκινάει να μετράει αντίστροφα.  

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ 

Μπορώ να δω την παράσταση και από άλλη συσκευή; 

Μπορείτε να παρακολουθήσετε οποιαδήποτε παράσταση για την οποία έχετε προμηθευτεί εισιτήριο από οποιαδήποτε συσκευή διαθέτετε, με μοναδική προϋπόθεση να έχετε προηγουμένως συνδεθεί μέσω αυτής στον προσωπικό λογαριασμό σας στην GNO TV. Σημειώστε ότι το προφίλ σας έχει συνδεθεί με τον browserπου χρησιμοποιήθηκε κατά την πρώτη εγγραφή. Επομένως κάθε φορά που θα αλλάζετε browser θα σας στέλνεται ένα email επιβεβαίωσης του χρήστη.  

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό στην GNO TV και χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ

Πότε ενεργοποιείται ο λογαριασμός μου στην GNO TV;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης του λογαριασμού σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται και κάντε κλικ στην επιλογή ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ προκειμένου να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας.

Το email με τον σύνδεσμο ενεργοποίησης του λογαριασμού μου έχει έρθει «παγωμένο» σαν φωτογραφία και δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη διαδικασία. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να αναφέρετε το πρόβλημα είτε τηλεφωνικά στα ταμεία της ΕΛΣ στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά) είτε να μας στείλετε ένα email στο gnotvsupport@nationalopera.gr Αφού λάβουμε την πληροφορία, ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί το συντομότερο δυνατό (εντός της ημέρας).

Δεν μπορώ να βρω το email επιβεβαίωσης του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Είναι σύνηθες φαινόμενο λόγω των ρυθμίσεων του παρόχου που φιλτράρει την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία κάποια email να πηγαίνουν αυτόματα στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam). Επομένως, αν δεν μπορέσατε να βρείτε το μήνυμά σας, το μήνυμα ενδέχεται να έχει αποσταλεί στον φάκελο των ανεπιθύμητων (spam).

Πώς μπορώ να εγγραφώ στο ενημερωτικό δελτίο και να λαμβάνω τα νέα σας (newsletter);

Εφόσον επιλέξετε να εγγραφείτε στο newsletter, θα λάβετε ένα email με τον σύνδεσμο ενεργοποίησης. Ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται και κάντε κλικ στην επιλογή ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ NEWSLETTER για να λαμβάνετε τακτικά υλικό που σχετίζεται με την GNO TV.

Δεν ενεργοποίησα αμέσως τον λογαριασμό μου και ο σύνδεσμος ενεργοποίησης έχει λήξει. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να αναφέρετε το πρόβλημα είτε τηλεφωνικά στα ταμεία της ΕΛΣ στο 2130885700 (9.00-21.00 καθημερινά) είτε να μας στείλετε ένα email στο gnotvsupport@nationalopera.gr. Αφού λάβουμε την πληροφορία, ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί το συντομότερο δυνατό (εντός της ημέρας).